در این مطلب و به نقل از صفر فضلی، آمده است : شوراهای اسلامی کار در مراکز تولیدی و صنعتی جزو بازوان توانمند مدیران بوده و با ارائه راهکارهای مناسب قادر خواهند بود زمینه رشد و تعالی این مراکز را فراهم نموده و مشکلات کارگری را کاهش و حتی رفع نمایند.
وی به مقایسه 2 واحد تولیدی در استان پرداخت و افزود: شرکت نستله یکی از واحدهای تولیدی استان است که توانسته با بکارگیری روش‌های مناسب مدیریتی به یکی از واحدهای موفق تبدیل شود و کارگران و کارکنان شاغل در آن بدون هرگونه مشکلی به فعالیت بپردازند؛ اما یک واحد دیگر مانند شرکت فرنخ و مه‌نخ که در 20 کیلومتری آن قرار دارد و از لحاظ شرایط و قوانین سرزمینی، نیروی انسانی و حمایت‌های مسئولین در وضعیت مشابه قرار دارند، به دلیل سوء مدیریت حتی با داشتن بهترین بازار فروش، کارگران شاغل در آن دارای مشکلات فراوانی هستند.
هدف گرفتن منابع مالی؛ راهکار تازه مبارزه با قاچاق، ناکامی در انتقال بازار پرندگان با وجود برگزاری 53 جلسه!، عارف قزوینی شاعر شوریده ی دوره مشروطیت و سارقان کهنه کار به تله کارآگاهان پلیس البرز افتادند از دیگر عنوان های امروز روزنامه ولایت بودند.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سیدعبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته در قزوین منتشر می شود.
8054/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.