مجید میراب ها روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت آب و فاضلاب قزوین شهریورماه امسال تفاهم نامه ای را در زمینه اصلاح شبکه های آب با شهرداری قزوین به منظور جلوگیری از هرگونه موازی کاری و همکاری بیشتر در این زمینه منعقد کرد.
وی ادامه داد: پس از امضای این تفاهم نامه، تاکنون سه کیلومتر از شبکه های یاد شده در بافت های فرسوده سطح شهر قزوین مورد اصلاح قرار گرفته و تا پایان امسال این میزان به پنج کیلومتر نیز افزایش خواهد یافت.
به گفته این مسئول، عملیات اصلاح شبکه و انشعابات آب قزوین براساس تفاهم نامه با شهرداری از اول اردیبهشت ماه سال آینده در مناطق بافت فرسوده این شهر از سوی این شرکت آغاز می شود.
میراب ها در ادامه، هزینه اصلاح هر متر از شبکه آب را چهار میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: هزینه های یاد شده از محل اعتبارات داخلی شرکت و منابع مالی استان تامین می شود.
رییس اداره آب و فاضلاب قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اصلاح شبکه آب در بافت های قدیمی این شهر، تصریح کرد: وجود معابر کم عرض و با پیچ و خم های زیاد، نبود زیرساخت های مناسب، وجود چاه های جذبی، احداث ساختمان های بلند مرتبه و نبود نقشه های دقیق از زیرساخت های موجود به همراه وجود بار ترافیکی سنگین در برخی معابر اصلی از جمله مشکلات پیش روی اداره آب و فاضلاب در این مناطق است.
شرکت آب و فاضلاب شهر قزوین دارای 128 هزار مشترک است.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.