فرماندار شهرستان آبیک تاکید کرد: درباره تکلیف وضعیت اختصاص سوخت به دارندگان ماشین‌آلات راه‌سازی، هفته آینده در استان قزوین تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در یکی از کانال‌های فضای شهرستان آبیک تعدادی از دارندگان ماشین‌آلات راهسازی مطرح کرده بودند که در شهر آبیک و حومه به صورت شخصی و خصوصی سالیان متمادی مشغول به کار بوده و هستیم. در ادامه بیان شده بود با آغاز طرح سهمیه‌بندی سوخت گازوئیل، به ماشین‌آلات مذکور سهمیه سوخت تعلق نگرفت و تا مدتی پیش از سوخت آزاد استفاده می کردند.

دارندگان اعلام کرده بودند: با جمع‌آوری کارت سوخت آزاد از جایگاه‌ها با مشکل تأمین سوخت مواجه شده و  به رغم مراجعات مکرر به فرمانداری و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان نتیجه‌ای حاصل نشده است.

شهرام احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین در خصوص موضوع مذکور اظهار کرد: به بخشی از دارندگان ماشین‌آلات  که اسناد معتبر مالکیت و مدارک دیگر به دستگاه‌های اجرایی مختلف ارائه کرده‌اند، کارت سوخت تحویل داده شده است.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: حتی برخی از دارندگان ماشین‌آلات نتوانسته‌اند خود را در ثبت‌نام کارت‌های سوخت، با یکی از دستگاه‌های اجرایی وفق دهند.

احمد‌پور اضافه کرد: کارت سوخت بسیاری همچون کامیونداران و تراکتورداران تحویل داده شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برخی از دارندگان ماشین‌آلات اعم از لودر، بولدوزر و بیل‌بکو که در فصل زمستان به صورت استیجاری در اختیار راهداری قرار می‌گیرد، با طی روال قانونی کارت سوخت دریافت می‌کنند.

فرماندار شهرستان آبیک بیان کرد: در برگزاری جلسه‌ای با جوکار مدیر ناحیه نفتی قزوین، آبیک البرز، موضوع اختصاص سهمیه سوخت به دارندگان ماشین‌آلات مطرح شد که مستلزم ارائه مدارکی از سوی دارندگان شده است که در صورت تایید مدارک آنها، یا کارت سوخت دریافت می‌کنند و یا حواله سوخت دریافت می‌کنند؛ این در حالی است که لیستی از افراد جمع‌بندی و به استان قزوین ارسال شده است.

احمدپور افزود: طبق پیگیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک از جوکار مدیر ناحیه نفتی قزوین، آبیک و البرز یکشنبه هفته آینده کارگروه اولیه برای بررسی وضعیت دارندگان ماشین‌آلات راهداری و دیگر حوزه‌ها در استان قزوین تشکیل شده و چهارشنبه هفته آینده هم در کارگروه تخصصی در خصوص این افرد تصمیم‌گیری می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.