مریم بیدخام عصر پنجشنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه خانواده مینودری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت هنری و کسب و کار در حوزه زنان با رویکرد صنایع دستی و مشاغل خرد و خانگی به افزایش نشاط اجتماعی کمک می کند.
وی اظهار داشت: اشتغال بانوان ضمن توانمند کردن آنها به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه منجر می شود.
بیدخام با بیان اینکه مشاغل خرد و خانگی بستر خوبی برای اشتغالزایی بانوان به شمار می رود، اظهار داشت: بانوان به وسیله آثار هنری و فرهنگی با کمترین هزینه و مواد اولیه می توانند در کنار خانواده اشتغال داشته باشند.
وی به مباحث اوقات فراغت بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان با اشغال هنری می توانند در کنار امرار معاش به اوقات فراغت مناسبی نیز دسترسی داشته باشند.
بیدخام تاکید کرد: تولید کالا با ذوق و استعداد بانوان و فروش بدون واسطه آن با ایجاد انگیزه بالایی همراه است و پس از مدتی به افزایش نشاط اجتماعی و شادابی بانوان منجر می شود.
وی خاطرنشان کرد: بانوان می توانند با دریافت کارت صنایع دستی از تسهیلات (وام) کم بهره بهره مند شوند.
بیدخام با بیان اینکه نمایشگاه اشتغال و کسب و کار بانوان هر ماه در قزوین برگزار می شود، یادآور شد: ثابت بودن مکان نمایشگاه باعث می شود که بازدید کننده همیشه برای تهیه و تامین صنایع دستی به این مکان مراجعه کند و همواره برای فعالان هنری زن نیز یک درآمد پیدار ایجاد می شود .
نمایشگاه خانواده مینودری در مجتمع مهر و ماه واقع در چهارراه خیام دایر است.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.