صدیقه ربیعی عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه خانواده مینودری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مشکلات عمده در تولید محصولات بانوان نبود فروش و بازاریابی مناسب است.
وی با بیان اینکه توجه به سلیقه مخاطب اهمیت بسیاری دارد، اضافه کرد: هنرمندان باید به وسیله این نمایشگاه ها سلیقه مخاطبان را شناسایی و بر اساس تقاضای فرهنگی افراد به تولید کالا اقدام کنند.
ربیعی با تاکید براینکه آموزش فنون بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: اگر زنان تا حدودی با بازاریابی محصولات آشنایی داشته باشند و کیفیت کارشان را افزایش دهند، مشکلی در زمینه فروش نخواهند داشت.
وی در ادامه به بازار اقتصادی محصولات خانگی و صنایع دستی اشاره کرد و عنوان داشت: این صنعتگران برای ماندگاری در بازار رقابتی باید با شیوه بسته بندی محصولات آشنا شوند تا به بهترین راه ممکن مخاطب و خریدار جذب کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری به ظرفیت بالای فضای مجازی برای رونق کسب و کار اشاره کرد و گفت: در بیشتر کشورهای توسعه یافته محصولات صنایع دستی و هنری زنان از طریق فضای مجازی تبلیغ شده و به فروش می رسد و ما نیز نیازمند مدیریت جامع تبلیغاتی در فضای مجازی و وب سایت هستیم.
ربیعی با اشاره برگزاری نمایشگاه آثار هنری زنان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان با خلق آثار هنری ایجاد فضایی در راستای معرفی صنایع دستی به شهروندان است.
وی با بیان اینکه زنان شاغل در منزل جایی برای عرضه محصولات خود ندارند، اضافه کرد: نمایشگاه عرضه محصولات هنری و صنایع دستی زنان بهترین فرصت برای فروش و افزایش کسب و کار در میان بانوان است.
ربیعی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعداد زنان تحصیلکرده جامعه رو به افزایش است و باید تلاش کنیم که این بانوان علاوه بر خوداشتغالی به اشتغالزایی و کارآفرینی هرچه بیشتر نیز اقدام کنند.
این مسئول یادآور شد: زنان می توانند با دریافت کارت صنایع دستی از تسهیلاتی که دولت درنظر گرفته است، بهره مند شوند.
نمایشگاه خانواده مینودری از بیست و ششم هر ماه تا سوم ماه بعد در مجتمع تجاری مهر و ماه واقع در چهارراه خیام دایر می شود.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.