به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، 'صفر فضلی' روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با اعضای شورای مرکزی حزب کانون همبستگی دانش آموختگان ایران افزود: مهم ترین کارکرد احزاب این است که بین مردم وحکومت ارتباط برقرار کنند چرا که درخواست های مردم زیاد و پاسخ دادن به این درخواست ها زمان بر است و از سویی دیگر تنظیم انتظارات مردم با حکومت کار احزاب است.
وی اظهار داشت: حزب یک سازمان اجتماعی و دارای شخصیت حقوقی است و احزاب برای رسیدن به قدرت باید روحیه نقادی و انتقادی داشته باشند.
فضلی با بیان اینکه برگزاری این جلسات بیشتر برای استفاده از نظرات احزاب است، اظهار داشت: احزاب به عنوان نخبگان فکری دارای فکر و اندیشه هستند و رویکرد جدید اداره کل سیاسیین و انتخابات استانداری قزو آن است که با اعضای شورای مرکزی احزاب نشست هایی برگزار و نقطه نظرات آنان را در مورد مسائل مختلف از جمله موانع فعالیت احزاب و چگونگی رشد فعالیت های حزبی دریافت نماید.
وی تاکید کرد: احزاب سیاسی استان باید نسبت به برگزاری منظم جلسات به صورت ماهانه و فعال نمودن کمیته های مختلف از جمله کمیته جوانان و کادرسازی، تربیت وآموزش جوانان برای آینده اهتمام جدی داشته باشند.چرا که ما برای کار جمعی و کار حزبی تربیت نشدیم و از غرب که حزب در آنجا فعالیت خود را شروع کرده فاصله بسیار زیادی داریم و بدون شک برای رسیدن به نقطه مطلوب باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم.
فضلی، اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی صورت گرفته نشست های هم اندیشی با احزاب و فعالین برگزار و نظرات وپیشنهادات این احزاب در راستای بهبود امور استان مورد استفاده وبهره برداری قرار بگیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با کمک یکدیگر باید زمینه وبستر لازم برای نهادینه کردن گفت وگو در بین جریان ها وتشکل های سیاسی مختلف را فراهم آوریم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.