مهدی امینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: براساس پیش بینی های هواشناسی استان مبنی بر ورود توده هوای سرد به همراه کولاک و یخبندان که تا اوایل هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت، تمامی تجهیزات و نیروهای حوزه پسماند شهرداری از شب گذشته به حالت آماده باش درآمده است.
وی ادامه داد: 14 دستگاه کامیون مجهز به تیغه های برف روب، 6 دستگاه خودرو کامیون حامل مواد یخ زدا مکانیزه، 2 دستگاه لودر، چهار دستگاه گریدر، 13 دستگاه خاور کمپرسی، 12 دستگاه وانت نیسان برای معابر کم عرض، 2 دستگاه باب کت مجهز به تیغه برف روبی به همراه 510 نیروی انسانی این سازمان برای مقابله با شرایط جوی نامساعد در آماده باش هستند.
امینی تاکید کرد: اولویت عملیات برف روبی سازمان به ترتیب پل های غیرهمسطح، خیابان های پردد دارای مدارس، مساجد و بیمارستان ها، کمربندی های خروجی و ورودی شهر، خیابان های شرقی و غربی، خیابان های شمال به جنوب و دست آخر نیز معابر فرعی و کوچه ها هستند.
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین تاکید کرد: برای مقابله با یخبندان های جنوب شهر نیز ضمن دپوی 250 تن مواد یخ زدا در میدان دفاع مقدس، 2 دستگاه باب کت مجهز به تیغه های برف روب برای معابر تنگ و بارک در نظر گرفته شد.
این مسئول یادآور شد: برای مقابله با بحران های جوی، این سازمان در 14 آذر ماه گذشته نیز با بهره گیری از 60 درصد توان تجهیزاتی خود اقدام به برپایی مانور برف روبی کرده بود.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.