به گزارش ایرنا، علی پرزحمت روز چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی خود علیرغم تمامی دشمنی ها و توطئه ها از جنگ تحمیلی تا تحریم ها موفق عمل کرده و باور این موضوع برای دشمنان بسیار دشوار و غیرقابل پذیرش است.
وی افزود: دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند و باید با توجه به این موضوع برای فعال سازی تمامی ظرفیت های تولیدی و صنعتی استان و افزایش سطح رضایتمندی مردم اقدام کرد.
پرزحمت خاطر نشان ساخت: در این راستا جلسات مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری و شورای هماهنگی بانک‌های استان با حضور استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رییس کل دادگستری استان به صورت منظم تشکیل می شود و هدف از برگزاری آنها حل و فصل مشکلات و چالش های واحدهای تولیدی و صنعتی استان است.
پرزحمت افزود: تجلیل از صادر کنندگان نمونه، روسای اتحادیه ها و اصناف برتر و خانواده شهدای صنعتی نیز از جمله برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در دهه مبارک فجر است.
استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.