به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار معاون قضایی دادستان کل کشور با وی افزود: افزایش تولید مواد مخدر در افغانستان با تشویق، حمایت و کمک آمریکایی‌ها انجام می‌شود.
امام جمعه قزوین گفت: حوزه مبارزه با مواد مخدر حوزه‌ای بین‌المللی به شمار می رود و حل مشکلات و چالش‌های این حوزه نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های داخلی و همکاری کشورهای منطقه است.
وی در ادامه گفت: افرادی که آلوده به مفاسدی نظیر مواد مخدر هستند ابتدا باید تزکیه شوند و سپس تحت تعلیمِ تربیت‌های دینی، ایمانی و معرفتی قرار گیرند تا از آسیب‌های اجتماعی در امان بمانند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تقدیر از خدمات مسئولان جدید قضایی استان،گفت: امروز با حضور مسئولان جدید قضایی در استان فضا برای کارهای جدی و مبارزه با سودجویان فراهم شده است و امیدوار هستیم با عزم و اراده جدی که این مدیران دارند مشکلات از پیش رو برداشته شود.
وی با بیان اینکه دستگاه قضایی یکی از رکن‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، گفت: در دوران مسئولان سابق قضایی استان، گلایه‌هایی وجود داشت اما مسئولان جدید دلسوزانه کار می‌کنند و آبروی دستگاه قضایی را حفظ کرده‌اند.
آیت‌الله عابدینی در ادامه تولید کارت هوشمند ملی را یکی از نیازهای امروز جامعه دانست و تأکید کرد: تولید کارت هوشمند ملی جلوی بسیاری از سوء استفاده‌ها و جرائم را خواهد گرفت و با پیشرفت‌هایی که در عرصه تکنولوژی داشته‌ایم، زمینه تولید و به کارگیری این سامانه در کشور فراهم است.
معاون قضایی دادستان کل کشور نیز در این دیدار گفت: از اول انقلاب تاکنون، کشور چهار هزار شهید و 10 هزار جانباز در مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است.
سعید عمرانی، مبارزه همه جانبه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر را نیازمند هم‌افزایی همه دستگاه‌ها دانست و تاکید کرد: برای تحقق فرمایشات رهبری در حوزه مبارزه با مواد مخدر، نیازمند اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها هستیم و صرفاً با حضور چند دستگاه نمی‌توان مشکلات این حوزه را از پیش رو برداشت.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.