به گزارش ایرنا این نمایشگاه از امروز تا 28 دی ماه به مدت پنج روز با حضور تولیدکنندگان مبلمان تحت نظارت اتحادیه درودگران قزوین، برپا شده است.
در این نمایشگاه بیش از 55 مشارکت کننده از استان‌ های قزوین و تهران تولیدات و محصولات خود را در فضایی به مساحت چهارهزار مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: ایجاد فضایی مناسب به منظور ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات این صنعت، فراهم نمودن فضاهای رقابتی جهت افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای موردنیاز‌ از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی است.
رییس اتحادیه درودگران استان قزوین نیز در خصوص این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت:تمامی کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه دارای کیفیت و مرغوبیت لازم بوده و مورد تایید کارشناسان اتحادیه درودگران استان است.
علی اصغر درودگران افزود:تاکنون چهار نمایشگاه با مشارکت اتحادیه درودگران استان برگزار شده است که نقش موثری در حمایت از کالای ایرانی و دسترسی آسانتر مشتریان به محصولات تولیدی داشته است.
6101*9905
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.