منوچهر حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از عرضه کالاهای اساسی تنظیم قیمت بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها است.
وی افزود: این روند تا پایان تعطیلات نورزی سال 98 ادامه خواهد داشت و به مردم اطمینان می دهیم به اندازه کافی کالا در استان ذخیره سازی شده است.
معاون استاندار اضافه کرد: میوه شب عید نیز به اندازه کافی خریداری و ذخیره سازی شده و تمام تلاش مجموعه مدیران اقتصادی استان برای رفع کمبودها ادامه دارد .
این مسئول تصریح کرد: تنظیم بازار در کنار جلب رضایت شهروندان در موضوع اقلام غذایی شب عید باید مورد توجه جدی مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه قرار داشته باشد.
حبیبی با اشاره به لزوم نظارت جدی دستگاه های مرتبط بر روند قیمت اقلام غذایی در ایام پایانی سال و جلوگیری از افزایش نامعقول کالاها، گفت: رضایت مندی مردم باید در همه امور لحاظ شود و از نظر قیمت گذاری نیز باید به گونه ای عمل شود که مردم کاملا در آرامش خاطر باشند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: قصد دخالت در بازار را نداریم و معتقدیم بازار باید توسط اتحادیه ها، اصناف و خود بازاریان تنظیم شود اما از اعمال نظارت در بازار نباید غفلت کنیم.
یک هزار و 500 تن میوه برای مصرف مردم قزوین در نوروز 97 ذخیره سازی شده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.