به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ آرش مرادی روز یکشنبه افزود: در پی وقوع یک فقره قتل در روستای نظام آباد در بهمن ماه سال 1383، ضاربان که دو برادر بودند، از مهلکه گریخته و متواری شدند.
وی اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته و بازجویی از افراد حاضر در درگیری طایفه ای مشخص شد که قاتل یا قاتلان پس از تیراندازی با اسلحه گرم به سمت مقتول و کشتن او بلافاصله از استان خارج و به مکان نامعلومی متواری شده اند.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی در سال 93 موفق به دستگیری یکی از برادران مظنون به قتل شده و وی را به مقر پلیس انتقال دادند.
سرهنگ مرادی یادآور شد: در بازجوئی فنی کارآگاهان، مظنون دستگیر شده منکر قتل مقتول 59 ساله توسط خود شد و با اعتراف به اینکه قتل توسط برادرش با با شلیک 2 گلوله به سمت مقتول انجام شده است، برای وی پرونده ای تشکیل و او روانه زندان شد.
وی اظهار داشت: پس از این ماجرا، تحقیقات توسط ماموران در خصوص دستگیری برادر مظنون به قتل ادامه پیدا کرد و در نهایت وی نیز در دی ماه سال جاری پس از بازگشت از استان های جنوبی کشور به مخفیگاهش بعد از 14 سال در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین افزود: این متهم در بازجوئی فنی پلیس به قتل مقتول 59 ساله با اسلحه گرم وشلیک گلوله به سمت سر و سینه مقتول، اعتراف و علت و انگیزه قتل را درگیری های مکرر طایفه ای با خانواده مقتول اعلام کرد.
سرهنگ مرادی افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.