به گزارش ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین روز یکشنبه در مراسم رونمایی از این پوستر گفت: جشنواره سراسری سفیران بشردوستی به عنوان مسابقات فن سخنوری دانشجویان بشردوست کانون های هلال احمر به میزبانی استان قزوین اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.
حسن آصفی افزود: تلاش در جهت گسترش فرهنگ و مفاهیم بشردوستی و ترویج رفتارهای مهربانانه و دگردوستانه از جمله اهداف بلند مدت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است که باید طی برنامه ریزی ها و طرح روشهای علمی و کارآمد، نسبت به تحقق آن گام برداشت.
وی اضافه کرد: بر همین اساس سازمان جوانان با تاکید بر روش گفتاری و تحلیلی و با بهره گیری از روشهای گوناگون در طرح مسائل بشردوستانه و با تکیه بر تفکر فلسفی، مهارت و فن بیان را برای جوانان اهل هلال که سفیران بشردوستی هستند، مهم و ضروری می داند.
آصفی ادامه داد: از این رو با امید به اینکه جوانان ما پیشرو تبیین اهداف انسانی در محیط های کوچک و بزرگ خود باشند مسابقه فن سخنوری، دانشجویان عضو هلال با عنوان جشنواره سراسری سفیران بشردوستی به میزبانی استان قزوین و با حضور استان های دیگر سال آینده برگزار خواهد شد.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در این مراسم با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره در این استان مستقر شده است، گفت: علاقه مندان می توانند به سایت سازمان جوانان و یا مراکز امور جوانان هلال احمر شهرستان خود، نسبت به تهیه و تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.
نادر میرزایی افزود: مفاهیم بشردوستی در زندگی روزمره، روشهای جذب مشارکت جوانان در فعالیت های بشردوستانه، بررسی مقایسه ای بشردوستی و رفتار مبتنی بر حقوق بشر، روش های تحقق رفتارهای مهربانانه در جامعه، بررسی روش های تسکین بخشی به آسیب دیدگان از حوادث، چگونگی تلاش در جهت صلح جهانی، مفاهیم بشردوستی در شعر و ادبیات فارسی و آموزه های بشردوستی در ادیان الهی از جمله موضوعات این جشنواره است.
وی اضافه کرد: تمامی دانشجویان عضو کانون های هلال احمر در سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در 2 بخش زبان فارسی و انگلیسی، از 20 دی تا 15 اسفند ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: به منظور ارج نهادن به آثار منتخبان جشنواره، به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایزی اهدا خواهد شد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.