به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، محمود محمودی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در این مدت همچنین 276 هزار و 540 کیلو گاز بین بهره ‌برداران و تولیدکنندگان روستایی استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی توزیع شده است.
رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.
محمودی با اشاره به فعالیت 133 فروشگاه تعاون روستایی در استان، تصریح کرد: یکی از پتانسیل های بالقوه تعاونی های روستایی وجود شبکه فروشگاهی گسترده در کلیه نقاط روستایی استان است که کار ارائه خدمات مورد نیاز در روستاها را بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه در فصل زمستان میزان مصرف مواد سوختی در سطح روستاها افزایش یافته و به تبع آن میزان توزیع سوخت نیز افزایش خواهد یافت، افزود: شبکه تعاون روستایی با گستردگی قابل توجه در سطح استان سبب شتاب بخشیدن به خدمت رسانی در سطح روستاها می شود.
این مسئول بیان کرد: در این مدت 30 هزار و 213 میلیون ریال تامین متمرکز کالا از طریق اتحادیه استان صورت گرفته و 155 هزار و 784 میلیون ریال ارزش کالاهای فروش رفته از طریق فروشگاه های تعاونی روستایی بوده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.