در این مطلب که به قلم صادق افشار نوشته شده می خوانیم فوتبال به مثابه یک موضوع اجتماعی نیازمند طراحی و اجرای یک ساختار استاندارد و حرفه‌ای است و نیروی انسانی متخصص، تشکیلاتی و نظم‌پذیر، نظام لجستیک و پشتیبانی با کفایت موجب رشد این ورزش فراگیر می‌شود.
در کمتر باشگاهی نیروی انسانی آموزش دیده، تشکیلاتی و معتقد که به کار جمعی و فرآیندی معتقد باشند دیده می‌شود، بی‌توجهی به نهادسازی، نیروی انسانی و تشکیلاتی که سرمایه‌های اصلی یک باشگاه هستند می‌تواند تبعات زیادی ایجاد نماید.
از همین‌رو در همه باشگاه‌‌های فوتبال قزوین 2 موضوع اول اولویت کمتری نسبت به موضوع لجستیک دارد؛ مقوله لجستیک یک امر مهم، استراتژیک و حساس است؛ اما بی‌توجهی به نهاد‌سازی نیروی انسانی و تشکیلاتی که سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند نیز کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
‌نگرش حاکم بر فوتبال و فعالیت‌های باشگاهی در سطح قزوین وابسته به شخص است و وابستگی باشگاه‌ها به تفکرات فردی باعث شده است که بخش خصوصی وارد عرصه سرمایه‌گذاری در ورزش نشود و ما ناگزیریم برای برون رفت از مشکلات موجود از رویکرد فرد‌گرایی و محدود فوتبال جلوگیری کنیم؛ اما مهم است بستر‌های حضور بخش خصوصی در فوتبال فراهم شود تا از این طریق به توسعه فوتبال کمک کنیم.
تیتر اول این شماره ولایت نیز به سخنان استاندار قزوین در نشست مشترک مسئولان اجرایی و قضایی استان اختصاص دارد که بر دستور فوری پرداخت مطالبات کارگری تاکید کرده است.
سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تیتر برجام سودی برای کشور نداشت از دیگر عناوین این شماره ولایت است.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.