به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی قابل روز شنبه در ستاد اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مربوط به نظام است و هرکسی برای انقلاب زحمت کشیده و خدماتی داشته باید طی این مراسم ذکر شود.
قابل گفت: یکی از راه‌ های تبیین فعالیت ها و دستاوردهای انقلاب مصاحبه با افرادی است که دوره پهلوی و انقلاب را دیده اند و شاهد دستاوردهای انقلاب هستند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین افزود: در سال‌های گذشته برنامه‌های دهه انقلاب مثل جشن‌های ویژه زیر نظر فرمانداران برگزار می ‌شد و امسال نیز باید جشن های چهل سالگی انقلاب و دهه مبارک فجر زیر نظر فرمانداران از قبل اطلاع رسانی شود.
این مسئول اضافه کرد: امسال برای بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب 22 کارگروه در مرکز استان و 18 کارگروه در شهرستان‌ها تشکیل شده است.
وی افزود: سه جلسه این کارگروه با حضور امام جمعه قزوین و استاندار و 2 جلسه در غیاب امام جمعه با حضور استاندار برگزار شد و در تمام شهرستان‌ها ستادهای چهلمین سال پیروزی انقلاب تشکیل شده است.
قابل ادامه داد: سال های گذشته کمیته ارزیابی فعالیت دستگاه ها در ستاد دهه مبارک فجر پیش بینی شده بود اما عملکرد مناسبی نداشت و باید امسال در آن تجدیدنظر صورت گیرد.
وی اضافه کرد:باید امسال نحوه مدیریت این کمیته برای ارزیابی میدانی مشخص شود و در ارزیابی ها تنها به مدیران دستگاه ها بسنده نشده بلکه اطلاع رسانی سایر اقشار از جمله اصحاب رسانه و عکاسان نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.
قابل گفت: صدا و سیمای مرکز استان برای جذاب کردن مصاحبه های خود با مدیران دستگاه های اجرایی مستندهایی از عملکردهای دوران انقلاب و دوران پهلوی را ضمیمه کرده و نمایش دهد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین افزود: استاندار قزوین طبق دستور وزیر کشور متولی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان است و باید برنامه ریزی لازم را برای برگزاری این نمایشگاه داشته باشند.
این مسئول افزود: برگزاری میز خدمت مسئولان از امروز تا پایان بهمن ماه در مراکز نماز جمعه پیشنهاد می شود چون نقش موثری در جذب دلها و تسهیل امور ایفا می کند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.