به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در ستاد اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: باید با برنامه ریزی مناسب نقش اقشار مختلف مردم از اصناف،کسبه، شهرنشینان، روستاییان و ... را در جشن های چهل سالگی انقلاب برجسته تر کرد.
زاهدی گفت: انقلاب اسلامی طی سالها مبارزات و مجاهدت ها به پیروزی رسید و باید با تدارک برنامه هایی از زحمات مجموعه ایثارگران و مبارزان دوران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
وی اضافه کرد: در برگزاری جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی با توجه به ایام فاطمیه (س) برنامه ریزی صورت گیرد تا برنامه های شاد چهل سالگی انقلاب اسلامی با این ایام تداخل نداشته باشد.
زاهدی افزود: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان قزوین با مسئولیت معاون اقتصادی استاندار و میزهای خدمت دستگاه ها در مصلی های نماز جمعه شهرستان ها برگزار شوند.
استاندار خاطر نشان ساخت:کمیته ارزیابی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز به شکلی قابل قبول و عادلانه فعالیت های همه دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی، مراکز علمی و دانشگاهی، دستگاه قضایی و ... را در این زمینه بررسی کند و نتیجه نهایی را به دستگاه متولی اعلام نماید.
وی گفت: باید صدا و سیمای استان برنامه ریزی دقیق و کاملی برای پوشش دادن تمامی شهرستان های استان در این ایام داشته باشد تا دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی شهرها و روستاهای استان به تصویر کشیده شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.