به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ کورش عزیزی روز شنبه درباره جزئیات این خبر گفت: ساعت 2 بامداد 17 مهر ماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری در باغات بخش خرمدشت تاکستان بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند .
این مسئول انتظامی اظهار داشت: در این درگیری فردی 36 ساله با ضربات چاقوی افرادی ناشناس که قبل از حضور ماموران انتظامی از محل متواری شده بودند، به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شده بود.
سرپرست فرماندهی انتظامی تاکستان اضافه کرد: با وجود تلاش پزشکان برای نجات جان مضروب، وی به علت شدت جراحت های وارده در بیمارستان جان باخت.
سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: پس از وقوع این حادثه کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه متهمان را شناسایی کرده و پس از سه ماه کار اطلاعاتی و شبانه روزی موفق شدند عامل اصلی این جنایت و 2 همدست وی را در مخفیگاه شان در یکی از استان های شمالی کشور با کسب نیابت قایی دستگیر کنند.
وی اظهار داشت: یکی از متهمان در بازجوئی فنی ماموران پلیس آگاهی شهرستان به قتل نگهبان باغ انگور اعتراف و همدستان وی نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.