به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی قزوین، رویا اسماعیلی در جلسه برنامه ریزی دهه مبارک فجر، تصریح کرد: برگزاری هرچه با شکوه برنامه ها و مراسم پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین اولویت این اداره کل طی ماه جاری است.
وی ادامه داد: مسابقات نقاشی، کتابخوانی، خلاصه گویی کتاب و ساخت کاردستی به همراه نشست های بصیرتی، خاطره گویی و روایت گری انقلاب و نقد و رونمایی کتاب در حوزه پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه های مورد نظر برای ایام الله دهه مبارک فجر هستند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: جشنواره خوشنویسی با عنوان چهل سالگی با محوریت کتابت شعارهای انقلابی در محل کتابخانه های منتخب هر شهرستان، نشست ویژه در خصوص بررسی نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، همایش پیاده روی و مسابقات ورزشی، از دیگر فعالیت هایی هستند که توسط این اداره کل برگزار خواهد شد.
به گفته وی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به همراه قرائت وصیت نامه شهدا، تجلیل از نویسندگان و ناشران عرصه نشر با محوریت موضوع انقلاب اسلامی، نشست کتاب خوان ویژه خانواده شهدای انقلاب، مسابقه کتابخوانی وصیت نامه امام (ره) و مسابقه مشاعره انقلاب نیز با با همکاری نویسندگان و ناشران و مولفان برگزار می شود.
این مسئول فرهنگی در ادامه، برپایی نمایشگاه عکس، کاریکاتور و فضاسازی ویژه این ایام به همراه برگزاری کارگاه های مهارت های زندگی قرآنی، برگزاری مراسم تجلیل از یک نویسنده ارزشی استان با نام چهل قلم را از دیگر برنامه های این اداره کل طی سالگرد پیروزی انقلاب عنوان کرد.
در این جلسه، معاونت اداره کل و کارشناسان نیز نقطه نظرات خود را ارایه داده و در رابطه با برگزاری هرچه با شکوه ین فعالیت ها پیشنهاداتی مطرح کردند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.