به گزارش ایرنا، سردار پاسدار محمدرضا نقدی روز پنجشنبه در اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در قزوین افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تحریم های فلج کننده را علیه ایران وضع کردند به این امید که خیلی زود شاهد براندازی انقلاب اسلامی باشند اما هشت سال و 6 ماه از وعده های آنها در این خصوص گذشته است و انقلاب اسلامی هنوز سرپاتر است.
وی گفت: باید بپذیریم که مردم مشکلات اقتصادی زیادی دارند ولی این موضوع بدان معنی نیست که دشمنان در دست یابی به اهداف خود موفق بوده اند.
سردار نقدی با اشاره به صلابت ایران در مقابل دشمنان خود، اضافه کرد: ایران اسلامی دشمنانش را طبق گزارش های آماری شکست داده است اما آمریکا که با تحریم و تهدیدی روبرو نبوده است اکنون با هزار میلیارد دلار ذخایر مازاد ارزی، 22 هزار میلیارد دلار بدهی خارجی و هزار میلیارد دلار کسری خارجی دارد.
وی گفت: امروز رییس جمهوری آمریکا به خاطر جنایت ها و کارنامه نامناسب خود رسوا شده است و به عراق و افغانستان شبانه و دزدگی وارد شده و خارج می شود.
سردار نقدی افزود: امروز اقتصاد، فرهنگ و قدرت نظامی آمریکا شکست خورده و 15 سال است که هیچ حرفی در دنیا برای گفتن نداشته است.
وی گفت: آمریکا هزار میلیارد دلار در منطقه خرج کرده و علیرغم شکست در تمامی ابعاد خود را امروز با جنگ رسانه ای و تبلیغاتی سرپا نگه داشته و به دروغ جسم رو به مرگ خود را قدرتمند و ملت پیروز ایران را شکست خورده نشان می دهد.
این مسئول افزود: آمریکا با تصویرسازی غلط، واقعیت ها را بر خلاف حقیقت نشان می دهد در حالی که حقیقت و واقعیت همان چیزی است که در جمهوری اسلامی ایران گفته می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت سالگرد عملیات کربلای پنج و همچنین شهدای 19 دی، گفت: این شهدا در راه تحقق حاکمیت اسلام، آزادی و استقلال جان خود را تقدیم کردند و انقلاب و نظام پیروزی های درخشان خود را مدیون آنهاست.
وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: حفظ پیروزی از کسب پیروزی به مراتب سخت تر است و باید توجه داشت بسیاری از انقلاب های دنیا به چهل سالگی نرسیدند.
سردار نقدی اضافه کرد: این در حالی است که انقلاب اسلامی با ایستادگی بر تمامی معیارها و اصول خود هم اکنون در چهل سالگی در اوج پیروزی و سرزندگی است و جبهه های مختلف را یکی بعد از دیگری فتح می کند.
وی با بیان اینکه بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سالگی آن حفظ شده است، افزود: بزرگترین دستاوردهای انقلاب شامل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستند.
سردار نقدی افزود: ایران امروز از نظر استقلال مستقل ترین کشور دنیا و از نظر آزادی آزادترین کشور جهان است و هرکس هرعقیده ای داشته باشد می تواند بدون لکنت زبان و نگرانی در چهره آن را ابراز و بیان کند.
وی با بیان اینکه استقلال و آزادی ایران اسلامی هم اکنون در اوج بوده و مردمسالاری ایران در جهان بی نظیر است،افزود: امروزه در کشور ایران اسلامی شهروندان رای می دهند و مسئولان خود را انتخاب می کنند و تمام امور در دست مردم است.
سردار نقدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نمونه یک حاکمیت مردمی و دینی است، گفت: دولت ها، شوراها اسلامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی همه توسط مردم انتخاب می شوند و حتی در مواردی که مردم براساس معیارهای رهبری رای نداده اند مقام معظم رهبری رای مردم را تنفیذ کرده است.
این مسئول با اشاره به احترام آرای مردم در نزد ولی فقیه، افزود: این اوج عظمت ولایت فقیه است که اگر جایی خلاف نظرش بوده است باز نظر مردم را تنفیذ می کند تا جایی که برخی گمان می کنند مدافع سرسخت فرد رای آورنده است.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.