به گزارش ایرنا، صفر فضلی روز چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در استانداری قزوین برگزار شد با گرامیداشت روز 19 و 20 دی ماه به عنوان سرچشمه های پیروزی انقلاب، افزود: قرار نیست که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مانند سال های گذشته به گزارش عملکرد محدود شود بلکه باید با شناسایی و ارزیابی معیارها و شاخص های مختلف به بهترین نحو برای برگزاری متفاوت جشن چهل سالگی انقلاب اقدام کرد.
فضلی گفت: باید دو شعار افتخار به گذشته و امید به آینده توسط شورای اطلاع رسانی استان تببین شود و به گونه ای تلاش شود که مردم در جشن چهل سالگی انقلاب بتوانند مطالبات و خواسته های خود را به صراحت از مسئولان بخواهند.
وی اضافه کرد: باید در این فرصت بررسی کرد که سیستم مدیریتی جمهوری اسلامی نسبت به گذشته چه شاخصه هایی دارد و نسبت به رژیم گذشته چه فرقی کرده است.
فضلی افزود: باید نقش مردم را در رابطه با آینده کشور نیز برجسته تر کرد تا با درک تاثیرگذاری خود در این زمینه در بزنگاه های خاص، انتخابات و زمان تصمیم گیری ها حضور پرشورتر و مشارکت بیشتری داشته باشند.
این مسئول با بیان اینکه چهل سالگی در نظام و مکتب اسلام به عنوان بلوغ فکری شناخته می شود، گفت: انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد خود به بلوغ دست یافته است و بسیاری از دشمنان تلاش می کنند شیرینی این بلوغ را تلخ سازند.
وی با بیان اینکه باید با زبان متفاوتی در خصوص دستاوردهای انقلاب با جوانان صحبت کرد، گفت: جوانان از معیارهای رشد و پیشرفت عبور کرده و به دنبال معیارهای توسعه یافتگی هستند.
فضلی اضافه کرد: باید با جمع بندی شاخص ها از میزان توسعه یافتگی جامعه با جوانان صحبت کرد و از ظرفیت ها و توانمندی های آنها برای دست یابی بیشتر به توسعه مطلوب در جامعه بهره برداری نمود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.