به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی به دلیل ویژگی هایی که دارد یک پدیده جهانی است و همه کشورها به جهان شمولی آن اعتراف دارند.
وی گفت: امروزه ایران اسلامی در تمامی معادلات منطقه و خاورمیانه حضور 100 درصدی دارد در حالیکه در گذشته چنین نبود و باید نسل های سوم و چهارم انقلاب به آن آگاهی داشته باشند.
این مسئول گفت: ایران با همه تحریم ها و فشارهای اقتصادی از نظر پیشرفت های پزشکی و علمی در ردیف 40 کشور برتر جهان قرار دارد و قدرت بلامنازع نظامی منطقه محسوب می شود.
معاون استاندار گفت:امروزه کشور ایران از قدرت نظامی بازدارنده و بالایی برخوردار است و آمریکا به دلیل همین قدرت و توانمندی از گزینه های نظامی و دفاعی علیه ایران صحبت نمی کند.
حبیبی اضافه کرد: انقلاب از حیث نظامی و سیاسی یک قدرت بزرگ در دنیا است و باید قدر آن را بیشتر دانست.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حوزه قدرت اجتماعی نیز نظامی مردم پایه است و باید مسئولان برای ارتقای پایه های اجتماعی آن بیشتر تلاش کنند، افزود: باید با گزارش خدمات نظام و اعلام برنامه های آینده، میزان امید را در جامعه افزایش داد و برای ارتقای قدرت اجتماعی و پایه مردمی نظام تلاش کرد.
حبیبی اضافه کرد: دیروز شهدا و جانبازان با بذل جان خود انقلاب را حفظ کردند و امروز باید مسئولان با خدمت گزاری صادقانه و اطلاع رسانی دقیق برای پاسداشت انقلاب اقدام کنند.
وی گفت: مسئولان هیچ شانی بالاتر از خدمت رسانی به مردم ندارند و باید با پرهیز از افراط و تفریط و گزارش صادقانه و شفاف با مردم برای اعتماد سازی و جلب رضایتمندی مردم تلاش کنند.
حبیبی اضافه کرد: یک حرکت کوچک گاهی یک رضایتمندی بزرگ را میان مردم ایجاد می کند چون مردم قدرشناس هستند و موقعیت، هجمه ها و محدودیت های نظام و مسئولان را درک می کنند.
معاون استاندار افزود: دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند و همه برنامه ریزی های خود را بر محور ناکارآمدی نظام در خدمت به مردم و حکومت داری متمرکز کرده اند.
وی افزود: امروزه دشمنان با سوء استفاده از برخی خلاها و نارسایی ها موضوعات اقتصادی را برجسته کرده و روی آنها مانور می دهند و باید با هوشیاری وآگاهی برای مقابله با آنها اقدام کرد.
حبیبی اضافه کرد: دولت با هجمه های زیادی مواجه است ولی تلاش و برنامه ریزی و اولویت خود را بر معیشت، تولید و اشتغال مردم گذاشته و در بودجه 98 به طور ویژه به این موارد پرداخته است.
معاون استاندار یادآور شد: کلیدواژه بودجه 98 معیشت، تولید و اقتصاد است و دولت روی آنها برنامه ریزی جدی دارد و امیدواریم کارساز باشد.
حبیبی ادامه داد:دشمنان انقلاب به سرکردگی آمریکا انواع و اقسام تبلیغات را به ویژه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به راه انداخته اند تا مردم را به خیابان ها بکشانند اما با هوشیاری مردم همه نقشه های آنها نقش برآب شد.
این مسئول اضافه کرد: دشمنان در فضای مجازی برای 17 دی ماه برنامه ریزی جدی داشتند تا مردم را به خیابان ها بکشانند اما با هوشیاری و بصیرت مردم همیشه در صحنه حتی یک مورد تجمع دونفری نیز برگزار نشد و دشمنان در این روز عزا گرفتند.
وی با اشاره به جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت:باید خدمات نظام و انقلاب در فضای مجازی و رسانه ای به صورت گسترده بازتاب یابد و هر دستگاهی به زبان خود با مردم و جامعه ارتباط برقرار نماید.
حبیبی اضافه کرد: افزایش بازدیدها و نشست های توجیهی فرمانداران و بخشداران، حضور بیشتر در مناطق محروم برای خدمات رسانی، تکریم خانوادهای شهدا و جانبازان، تدوین عملکرد انقلاب به انحای مختلف،سخنرانی فرمانداران و بخشداران در تریبون های نماز جمعه، تبلیغات محیطی متناسب با جشن انقلاب و استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه از جمله اقداماتی است که باید برای برگزاری باشکوه چلمین سالگرد پیروزی انقلاب انجام شوند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.