به گزارش ایرنا، حکمت الله داوودی سه شنبه شب در نشست علنی پارلمان محلی قزوین با بیان اینکه شهرداری قزوین نشان داده که از شهرداری های برنامه محور است، افزود: شرایط ایجاب می کند شهرداری ها و شوراها برای موفقیت و تحقق اهداف، باید در سال های آینده بر اساس برنامه زمانی عمل کنند.
وی اضافه کرد: خوشبختانه در لایحه برنامه پنج ساله شهرداری نیز که به شورا تقدیم شده تلاش شده است تا نظرات اعضای شورا در آن لحاظ شود.
داوودی در ادامه در پاسخ به این موضوع که در هشت ماهه سال جاری تنها 33 درصد بودجه عمرانی شهرداری محقق شده است نیز گفت: کار شهرداری ها در تحقق بودجه پیش بینی شده و کسب درآمد بسیار حساس و سنگین است و نمی توان به راحتی آنها را قضاوت کرد.
وی گفت: به طور مثال بسیاری از پروژه های عمرانی در اواسط کار با افزایش قیمت ها مواجه می شوند و همین موضوع پیشرفت آن طرح ها را کند می کند.
در نشست علنی سه شنبه شب شورای شهر قزوین با لایحه شهرداری در خصوص پیشنهاد افزایش تعرفه قطع درختان و خسارات وارده به فضای سبز در سال 98 با 20 درصد افزایش نسبت به سال 97 موافقت شد.
همچنین در این نشست، لایحه شهرداری در رابطه با تعیین مصادیق عوارض صدور پروانه مشمول تخفیف 50 درصدی در بافت فرسوده با 9 رای موافق به تصویب پارلمان محلی رسید.
لغو مصوبه عوارض مضاعف بر قراردادهای عمرانی و حق النظاره مهندسان ساختمان نیز از دیگر مصوبات این نشست بود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.