مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین گفت: سه طرح پیشنهادی برای ساماندهی ورودی شهر آوج ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، پیمان پیرمرادی در شورای ترافیک استان قزوین که در استانداری برگزار شد، افزود: با توجه به نشست پیشین شورای ترافیک استان در آوج اشکالات ورودی این شهر مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد از محل اعتبارات ماده 23 جرایم برای اصلاح و رفع آنها اقدام شود.

پیرمرادی افزود:در همان جلسه مقرر شد 15 میلیارد ریال از اعتباری که از محل ماده 23 جرایم تامین می شود به کارهای مقدماتی و اصلاحات اولیه در گردنه آوج اختصاص یابد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری قزوین گفت:کمیته فنی استانداری سه طرح ساماندهی ورودی شهر آوج را بررسی می کند تا به بهترین گزینه با بیشترین کارایی برای اجرا دست یابد.

وی گفت: در جلسه شورای ترافیک شهرستان آوج برای شروع طرح یک ماه کاری پیشنهاد داده شده بود اما هم اکنون به دلیل شرایط جوی نامناسب در شهرستان آوج نمی توان طرح را پیش برد.

این مسئول اضافه کرد: بسیاری از ماشین های سنگین به دلیل ترمزبریدگی در گردنه آوج دچار حادثه می شوند و باید با اقدامات کوتاه مدت جلوی صدمات بیشتر را در این گردنه گرفت.

مدیر کل دفتر فنی افزود: می توان با استقرار دایمی پلیس در ورودی شهر و جداسازی دو خط رفت و برگشت در گردنه آوج از بروز تخلف و انحراف به چپ ماشین های های سنگین جلوگیری کرد.

این مسئول گفت:اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کار نقشه برداری و مطالعات اولیه اصلاح میدان ورودی شهر آوج را آغاز کرده و سه طرح را در این زمینه ارایه کرده است.

وی افزود: در هریک از این سه طرح خروجی اضطراری، میدان و ... دیده شده اند که با هزینه ها و مدت زمان مختلف قابلیت اجرا شدن دارند.

پیرمرادی گفت: کمیته فنی زیر مجموعه دفتر فنی استانداری قزوین این سه طرح را ظرف یک هفته مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند به طرح کامل تر و جامع تر در این زمینه دست یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.