به گزارش ایرنا صدیقه ربیعی روز سه شنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان قزوین افزود: کمیته زنان و خانواده در نظر دارد علاوه بر جمع بندی دستاوردهای ٤٠ساله انقلاب در حوزه زنان و خانواده، فرصتها و بسترهای فراهم شده به واسطه انقلاب اسلامی در حوزه های اجتماعی ،اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و هنری را برای نسل جوان که انقلاب را درک نکردند، به تصویر بکشد.
وی اضافه کرد: هدف از این کار تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه زنان برای افکار عمومی بویژه نسل نوجوان و جوان است که تحت تاثیر غرب به انقلاب و دستاوردهای آن بدبین شده اند.
ربیعی ادامه داد: در این فضای مسموم وظیفه ماست که دستاوردهای انقلاب را براساس واقعیت برای این نسل تشریح کنیم.
وی با اشاره به نگرش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهیری به زنان و جایگاه زنان گفت: از دیدگاه امام راحل جایگاه تربیتی زن بسیار والا است و درجایی دیگر نیز می فرمایند که زنان باید در کل مقدرات جامعه از خرد تا کلان دخالت داشته باشند.
ربیعی ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری نیز می فرمایند اگر کسی با بینش اسلامی بخواهد زن را از کار علمی، تلاش اقتصادی و یا از تلاش سیاسی و اجتماعی بی نصیب سازد به خلاف حکم خدا عمل کرده است.
مدیرکل امر بانوان و خانواده استانداری قزوین در ادامه بر برگزاری هرچه باشکوهتر جشن های انقلاب اسلامی در جهت خنثی سازی هجمه های دشمنان غربی علیه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.