به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، معصومه مرادیان روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: معاون امور عمرانی استاندار قزوین امروز در دفتر سامانه سامد با شنیدن درخواست ها، پیشنهاد‌ها و مشکلات مردم در زمینه های مختلف عمرانی به سئوالات مردمی پاسخگو دادند.
وی،با تاکید بر اینکه سامانه الکترونیکی ارتباط بین مردم و دولت (سامد) را باید یک فرصت مناسب برای خدمت رسانی بهتر به مردم بدانیم، اظهار داشت: مسئولان با حضور در این سامانه از انتقادات، درخواست ها، گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی به شکل بهتری اطلاع کسب می کنند.
مرادیان خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می توانند از طریق تماس 111مشکلات و مسائل خود را در خصوص دستگاه های اجرایی به طور مستقیم مطرح کنند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین در ادامه گفت: سامانه سامد با هدف ارتقای سطح پاسخگویی مسوولان، افزایش رضایت مندی عمومی، توسعه استاندارد‌های خدمت و تعامل آسان مسئولان با مردم راه اندازی شده است.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.