به گزارش ایرنا، آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در دیدار با عبودتیان مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا درباره وجود تفریحات سالم در جامعه افزود: برپایی تفریحات سالم به حوزه سخت افزاری و نرم افزاری مناسب نیاز دارد در حالیکه در تولید نرم افزارهای تفریحات سالم در جامعه خیلی ضعیف عمل شده است.
امام جمعه قزوین اظهار داشت: امروز ابزارهای معجزه آسایی برای تفریحات سالم در جامعه وجود دارد اما متاسفانه همه کنار گذاشته شده و از لحاظ هنری و محتوایی از آنها بهره برداری نشده است.
نماینده ولی ‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه جای این فضا بسیار خالی است، اذعان کرد: جامعه باید با فضای تفریح حلال و سالم آشنا شود و نیروهای مومن انقلابی باید در این فضاها ورود جدی کنند.
وی گفت: در ابتدای انقلاب ایمان، وحدت، رهبری و امدادهای غیبی عامل پیروزی انقلاب بود و در استمرار انقلاب اثرگذاری شهیدان نیز رکن پنجم استمرار انقلاب است.
آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: اثرگذاری مستمر شهیدان پشتیبان فعالیت‌های مومنان و جهادگران واقعی انقلاب است و به فعالیت‌های آنها در قالب شجره طیبه برکت می ‌بخشد.
امام جمعه قزوین اذعان کرد: این شجره طیبه انسانیت میوه خودش را در کمک رسانی به زلزله کرمانشاه و سر پل ذهاب می ‌دهد و گاهی هم این میوه در سوریه، عراق، یمن، لبنان و غزه بدون محدودیت زمانی و مکانی به بار می نشیند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.