به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ بهرام منصوری روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان و ایجاد جو نگرانی و نارضایتی در بین شهروندان، گروه ویژه ای از ماموران انتظامی کلانتری 12 و کارآگاهان اداره سرقت پلیس آگاهی شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت: با اشراف اطلاعاتی و فعال کردن گشت های محسوس و نامحسوس رد پای سارق حرفه ای در این پرونده باز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز تصریح کرد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و فنی و پیگیری های مداوم مخفیگاه سارق را شناسایی کرده و تحت کنترل ویژه خود قرار دادند.
وی خاطر نشان کرد:در یک عملیات موفق پلیسی، سارق در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از منزل وی آلات و ادوات سرقت نیز کشف شد.
منصوری یادآور شد: متهم با انتقال به مقر پلیس و بازجویی فنی ابتدا منکر بزه انتسابی بود ولی در مواجه با ادله متقن پلیس به 16 فقره سرقت کابل برق هوایی در شهرستان البرز به متراژ 517 متر و 200 کیلوگرم وزن اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه سه مالخر به عنوان همدست سارق در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان با تشیکل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.
منصوری در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

*** یک سارق با 9 فقره سرقت در شهرستان آبیک دستگیر شد
فرمانده انتظامی آبیک نیز از دستگیری یک سارق و کشف 9 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مجید حسنوند افزود: ماموران یگان امداد شهرستان هنگام گشت زنی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و خودرو را برای بررسی متوقف کردند.
وی گفت: در بازرسی از خودرو مقادیری کابل برق مسروقه، پنج رشته به طول 25 متر و ابزار آلات سرقت کابل برق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آبیک تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران به پنج فقره سرقت کابل برق ،چهار فقره سرقت مغازه و آهن آلات در سطح شهرستان آبیک اعتراف کردند.
سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه یک مالخر در این خصوص نیز شناسایی و دستگیر شد تصریح کرد: متهمان با تشیکل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.