به گزارش ایرنا، داود محمدی روز شنبه در آیین معرفی و تجلیل از کشاورزان برتر و نمونه ملی و استانی قزوین، اظهار داشت: کشاورزان بدون هیچ گونه ادعایی در راه تامین امنیت غذایی جامعه و اعتلا و پیشرفت کشور تلاش و مجاهدت می کنند که باید از آنان تقدیر کنیم.
وی، تامین امنیت غذایی را مقوله ای اساسی و حیاتی مورد توجه حاکمیت دانست و یادآور شد: انجام و تحقق این کار تنها با دستان توانمند کشاورزان تلاشگرمان تامین خواهد شد.
محمدی در ادامه از قزوین به عنوان استانی با قابلیت های بالای کشاورزی یاد کرد و افزود: وجود هفت کشاورز نمونه ملی از این منطقه بیانگر این موضوع است.
وی با بیان بر اینکه در بخش های مختلف کشاورزی به خودکفایی کامل باید برسیم، تصریح کرد: در این راه ضمن شناسایی نقاط ضعف، با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در صدد رفع مشکلات موجود باید برآییم.
این نماینده مجلس با تاکید بر روی آوردن به سمت کشاورزی مدرن، خاطرنشان کرد: روزآمدی در حوزه کشاورزی با تلفیق تجربه، دانش و علم روز یک ضرورت اساسی است که باید به آن توجه کنیم.
محمدی در پایان با بیان اینکه نخبگان بخش کشاورزی را مانند سایر بخش ها باید به مردم بشناسانیم، یادآور شد: رسانه ها در این راه نقش اساسی و بی بدیلی دارند و باید به آن پایبند باشند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.