مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: تمامی جاده ها و محورهای اصلی استان باز است.

به گزارش ایلنا از قزوین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، قدرت اله مهدیخانی با اعلام این خبر افزود: تردد و عبور و مرور کامیون ها و ماشین آلات سبک و سنگین در تمامی جاده‌ها، راه ها و محورهای اصلی استان قزوین در جریان است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

وی افزود: در برخی از مناطق استان بویژه بخش های الموت غربی، الموت شرقی، آبگرم و آوج، راه روستایی این مناطق براثر بارندگی برف مسدود است که کار بازگشایی این راه ها از فردا آغاز می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: هم اکنون بارش برف در دو نقطه گردنه آوج و قسطین لار در الموت با شدت ادامه دترد که همزمان تلاش ها برای بازگشایی این محورها و تردد ماشین آلات ادامه دارد.

مهدیخانی گفت: تمامی عوامل امدادی اعم از پلیس راه،هلال احمر و اورژانس در محورهای اصلی مستقر هستند و کار عبور و مرور خودروها و مسافرین را کنترل،مدیریت و تسریع می کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان عنوان کرد: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اسکان اضطراری مسافرین و درراه ماندگان با برخی از شهرداری ها،مساجد و مدارس استان صورت گرفته که عنداللزوم کار اسکان و پذیرایی از این مسافرین انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.