رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک گفت: برفروبی و نمک‌پاشی از پل زیاران تا گردنه طالقان به طول 25 کیلومتر در حال انجام است.

هاشم ابراهیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به بارش نزولات الهی به ویژه برف، در حال حاضر برفروبی و نمک‌پاشی محور طالقان-زیاران از پل زیاران تا گردنه طالقان به طول 25 کیلومتر از سوی راهداران شهرستان آبیک در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برفروبی و نمک‌پاشی اتوبان شهرستان آبیک هم انجام شده است، افزود: هیچ یک از راه‌های روستایی شهرستان آبیک به دلیل بارش برف مسدود نیست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک ادامه داد: پیش‌بینی بارش برای محور طالقان که محور شریانی آبیک محسوب می‌شود تا  ساعت 10 امشب ادامه خواهد داشت.

ابراهیم‌آبادی اضافه کرد: در راهدارخانه ابراهیم‌آباد شهرستان آبیک یک اکیپ کامل با یک دستگاه تریلر، یک دستگاه لودر، دو دستگاه کامیون مکانیزه نمک‌پاش و 13 نیروی راهداری مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت محور طالقان، یک دستگاه نمک‌پاش مکانیزه ولوو تیغه‌دار به مبلغ 15 میلیارد ریال خریداری شده و در این محور از این نمک‌پاش استفاده می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: طی یک ماه اخیر، ساخت انبار بتنی نمک با دو میلیارد ریال اعتبار آغاز شده که فقط سقف آن باقی مانده و تا چند روز آینده تکمیل می‌شود و انبار دپوی نمک و ماسه خواهد بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آبیک یادآور شد: از 15 آذر ماه امسال، اکیپ‌های این اداره برای برفروبی در زمان بارش برف در حالت آماده باش قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.