به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید مومنی در دیدار با کارمندان کمیته امداد خرمدشت افزود: روحیه کار در کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خدمت به مددجویان به عنوان ولی نعمت با نگاه اداری مطابقت ندارد و به همین دلیل کارمندان این نهاد خود را مدیون و بدهکار مددجویان دانسته و دغدغه خدمت به آنها را دارند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: اگر در خدمت به نیازمندان کوتاهی کنیم باید خود را نسبت به سایر کارکنان دولت بیشتر در درگاه الهی پاسخگو و مسئول بدانیم.
وی اضافه کرد: اگر مردم به کمیته امداد امام (ره) اعتماد دارند به واسطه تلاش های صادقانه و خدمات مناسب ارایه شده به مددجویان است و تا زمانی که این روحیه خدمت در میان امدادگران وجود دارد، مردم پشتیبان این نهاد هستند.
مومنی تصریح کرد: نفس قدسی حضرت امام خمینی (ره) که برآمده از سیره نبوی و علوی است موجب شده تا محل خدمت به نیازمندان به عنوان نهادی مردمی با رویکرد دینی بنا شده و در جامعه خدمات خود را جاری کند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطر نشان کرد: تعهد خدمت در کمیته امداد امام خمینی (ره) مضاعف و بیشتر از سایر دستگاه ها است چون امدادگران خود را به لحاظ قانونی نماینده نیکوکاران برای رساندن کمک ها به محرومان می دانند.
وی تاکید کرد: رشد کمک های مردمی در طرح های مختلف و در فصول زمانی گوناگون نشان از عمل به این تعهد دارد و باید تلاش کنیم تا بیش از پیش برای خدمت به نیازمندان گام برداریم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: شناسایی دقیق مشکلات و رفع محرومیت از طریق توانمندسازی و ایجاد اشتغال مددجویان باید با جدیت دنبال شود چون ایجاد درآمد برای مددجویان و قطع ارتباط مالی نیازمند یک گام اساسی برای محرومیت زدایی است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.