به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، شهریار پرهیزکاری روز دوشنبه افزود: همچنین پنج عنوان جلد کتاب توسط شورای تالیف این کمیته و با قلم مهدی مردانی، بابک سبحانی نژاد، مجید شفیعی و خانم ها عبداللهی و زرآبادی پور از نویسندگان استان به رشته تحریر درآمده است.
وی اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز به عنوان ریاست این کمیته توانست به منظور حفظ و ترویج روحیه کتابخوانی و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حمایت از مولفان، پنج عنوان کتاب را به رشته تحریر درآود.
پرهیزکاری، پرواز عاشقانه، آینه های بی غبار، نگارستان، حلقوم و مسافران بهشت را از جمله کتاب هایی عنوان کرد که در این مدت به انتشار رسیده اند.
به گفته وی، همچنین از سوی کمیته تالیف و نشر کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین از کتاب 'یادت باشد' به منظور تجدید چاپ نیز حمایت به عمل آمد.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآور شد: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین فرصتی بود تا نویسندگان، مولفان و ناشران قزوینی در حوزه های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام های استوار و به یاد ماندنی بردارند.
پرهیزکاری اضافه کرد: آثار چاپ شده می تواند به عنوان منبع و ماخذ جدیدی برای پژوهشگران علاقه مند به فرهنگ ایثار و شهادت باشد.
مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در امور ایثارگران اضافه کرد: امیدواریم جوانان و دانش پژوهان، نویسندگان و مولفان این حوزه بتوانند با اقتدار بیشتری در این عرصه قلم بزنند و افتخارات هشت سال دفاع مقدس را همراه با فرهنگ ناب ایثار و فداکاری برای آیندگان ایران اسلامی به ارث بگذارند.
این مسئول در پایان تاکید کرد: کمیته تالیف کنگره ملی سه هزار شهید استان در مجموع بیش از ٢ میلیارد ریال در این حوزه هزینه کرده که حدود 400 میلیون ریال آن توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تامین شده است.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.