سیروس صارمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کالاها در جریان اجرای طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) شناسایی شده اند.
وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون در راستای اجرای این طرح از چهار هزار و 185 واحد صنفی بازرسی شده است.
مدیرکل استاندارد قزوین گفت: کالاهای کشف شده با نشان جعلی شامل ضد یخ یک لیتری خودرو با نام تجاری سپاهان نوین،قند و شکر بسته بندی شده با نام تجاری نیلا و زردانه، اجاق گازخوراک پزی با نام تجاری رویال گاز ، سیم بند تخت برق با نام تجاری لامع، زرین مس، البرز الکتریک و استحکام، گلاب پاستوریزه با نام تجاری قیزل گول و دوغ کیسه ای با نام تجاری رزیا بوده است.
صارمی یادآور شد: براساس تبصره ماده 756 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 هر کس عمداً و بدون داشتن مستندات و مجوز رسمی داخلی و بین الملی و به منظور القای شبهه در کیفیت تولیدات و خدمات از نام و علائم استاندارد ملی یا بین الملی استفاده نماید مرتکب جرم شده و به حداکثر مجازات مقرر در این ماده محکوم خداهد شد.
مدیرکل استاندارد قزوین ضمن هشدار به متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن 1517 یا با سامانه پیامکی 1000001517 گزارش کنند تا با خاطیان طبق موازین و مقررات استاندارد برخورد شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.