داوود محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به مناسبت سالروز حماسه 9 دی افزود: ملت مومن و ولایت مدار ایران هرگاه که به حضور آنها برای دفاع از انقلاب و ارزش ها نیاز بوده است، در صحنه حاضر شده و وفاداری خود را به نظام نشان داده اند.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حماسه 9 دی نیز شکوه حضور مردم را در دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی شاهد بودیم که این اتفاق سیلی محکمی به دشمن نیز بود.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در سال 88 قصد داشت تا از اتفاقات کشور سوء استفاده کرده و به اهداف خود دست یابد اما از آن غافل بود که مردم با هر نوع سلیقه و گرایشی از نظام و انقلاب اسلامی که برای حفظ و به ثمر نشستن آن خون هزاران شهید تقدیم شده است، دست برنمی دارند و این مهم در حماسه 9 دی برای دنیا به اثبات رسید.
محمدی با بیان اینکه حماسه 9 دی را باید نمایش بصیرت و ولایت مداری مردم میهن اسلامی دانست، افزود: به برکت همین بصیرت و ولایت مداری ملت بزرگ ایران اسلامی و همچنین رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، انقلاب و نظام ما از پیچ های گوناگون به سلامت عبور کرده و خواهد کرد و دشمنان قادر به توقف این حرکت نخواهند بود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.