به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز شنبه در جلسه اعضای ستاد نماز جمعه شهر اقبالیه که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی، افزود: حادثه سال 88 و اتفاقاتی که در آن روی داد را نمی توان موضوعی تصادفی و یا اتفاقی قلمداد کرد زیرا که به تعبیر مقام معظم رهبری تمامی این اتفاقات از 10 تا 15 سال قبل برنامه ریزی شده بود.
وی در ادامه، موضوع بصیرت را به عنوان اولویت نخست جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت: پیچیدگی حوادث آن سال نشان داد که رمز عبور از حوادث سهمگین تنها بصیرت است که مردم در نهایت توانستند با آن حماسه بزرگی مانند 9 دی را رقم بزنند.
حجت الاسلام فاطمی نسب به وظایف مهم و حساس اعضای ستاد نماز جمعه در سطح جامعه اشاره کرد و یادآور شد: نماز جمعه یکی از مکان هایی است که می توان با اجرای برنامه های مناسب به افزایش سطح بصیرت در بین مردم کمک کرد.
این مسئول، مصلی های نماز جمعه را مکانی برای اجرای برنامه های مختلف و متنوع برشمرد و تصریح کرد: چنین مکان هایی نباید محدود به برگزاری نماز جمعه باشد و باید با اجرای برنامه های مختلف و متنوع بتوانیم جوانان و نوجوانان را بیش از پیش با نماز جمعه و سایر موضوعات فرهنگی و تربیتی آشنا کنیم.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود ستاد نماز جمعه شهر اقبالیه را از ستادهای نمونه و موفق استان دانست و گفت: مشارکت بالای مردم این شهر در نماز جمعه بیانگر این موضوع است که وظایف محوله به خوبی در آن انجام شده و امیدواریم با افزایش سایر اقدامات شاهد رشد کمی و کیفی بیشتر برنامه های معنوی و دینی این منطقه باشیم.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.