به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز پنجشبه در شورای اداری بخش اسفرورین که با موضوع معارفه امام جمعه جدید شهر اسفرورین برگزار شد،افزود: مسئول اصلی پیگیری اهداف و آرمان های انقلاب در هر بخش و هر شهر امام جمعه است.
وی اظهار داشت: ائمه جمعه به طور مستقیم و غیرمستقیم از سوی مقام معظم رهبری منصوب می شوند که این مهم نشان دهنده اهمیت نقش و جایگاه امام جمعه است.
وی افزود: تمامی مدیران و مسئولان هر بخش و شهر باید به شکل احسن با امام جمعه تعامل و همکاری داشته باشند.
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی عنوان کرد: فتنه 88 را می‌توان سناریوی فتنه علیه مردم‌سالاری دینی دانست.
حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: در سال 88 مردم ایران اسلامی تحت هدایت آموزه های دینی با حضور حداکثری خود نشان دادن که مردم تا چه اندازه در مسیر انقلاب اسلامی ایران هستند ولی متاسفانه فتنه‌گران با دروغ پردازی و متهم کردن نظام اسلامی به تقلب در انتخابات با الگوگیری از نسخه‌های کودتای مخملی پس از اعلام نتایج انتخابات، هواداران را به خیابان‌ها ریختند تا با اردوکشی‌های خیابانی مانع از تحقق اراده اکثریت ملت گردند.
وی با اشاره به اینکه فتنه گران به دنبال رسیدن به قدرت از راه های غیرقانونی بودند، تصریح کرد: هوشیاری ملت و دستگاه‌های مختلف اطلاعاتی - امنیتی و در راس همه عوامل، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب شد تا پروژه های فتنه گران در حماسه 9 دی به شکست بینجامد.
فاطمی نسب با اشاره به تدابیر سه گانه رهبر انقلاب‌ در شکل‌گیری حماسه 9 دی‌ اظهار داشت: مجموعه اقدامات رهبر معظم انقلاب اسلامی را می توان در سه گام برشمرد که می توان از گام اول در زمینه مدارا و جذب حداکثری‌، گام دوم در زمینه ایستادگی در پای حقوق ملت و نظام اسلامی و گام سوم در زمینه بصیرت بخشی، روشنگری و اقناع‌سازی افکار عمومی نام برد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت:حماسه نهم دی ماندگارترین تجلی حضور مردم در دفاع از نظام اسلامی می باشند و به همین دلیل بزرگداشت این روز از اهمیت بالایی برخوردار است.
اسفرورین شهری از توابع شهرستان تاکستان است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.