به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی شامگاه چهارشنبه در نشست با بخشداران استان، افزود: تصمیم گیری نهایی در خصوص مسائل، موضوعات و صرف اعتبارات در بخش برعهده بخشداران است و مدیران دستگاه ها در این رابطه باید با بخشداران هماهنگ باشند.
حبیبی افزود: بخشداران باید نسبت به موقعیت جغرافیایی بخش شناخت کاملی داشته باشند و با نظارت، مدیریت و ایجاد هماهنگی های لازم مشکلات بخش را حل و فصل کنند.
وی با تاکید بر جامع نگری بخشداران گفت: با وجود اینکه بیشتر مسائل و مشکلات در روستاها مربوط به حوزه عمرانی است اما یک بخشدار باید به مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... نیز توجه داشته باشد.
معاون استاندار ادامه داد: هرچند محدودیت منابع در سطح کشور وجود دارد اما این محدودیت در حوزه روستایی کمتر است بنابراین بخشداران با مدیریت اعتبارات و اولویت بندی برنامه ها می توانند اقدامات مناسبی را انجام دهند.
حبیبی گفت: هر بخشداری باید در کنار برنامه ها و اقدامات بخش، 2 یا سه اقدام شاخص برای خود پیش بینی کرده و برای تحقق آن تلاش کند تا بعد از اتمام مدیریت وی چند اقدام ماندگار بر جای بماند.
حبیبی درباره اجرایی شدن مصوبات و تصمیمات سفرهای استاندار به بخشها گفت: تمامی تصمیماتی که در سفر استاندار به بخشها گرفته می شود باید اجرایی شود و اگر دستگاهی در این زمینه تعلل کند تذکر لازم داده شود.
سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان و پیش رو بودن ایام الله دهه فجر و روزهای پایانی سال، افزود: بخشداران و مدیران مجریان برنامه های دولت هستند و باید با آمادگی بیش از پیش خدمات نظام و دولت را به نحو مناسب و البته بدون اغراق به اطلاع مردم برسانند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.