به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، معصومه مرادیان به همراه مدیرکل دفتر فنی استانداری با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) قزوین، تاکید کرد: سامد، چشم بینای نظارت بر عملکرد و فعالیت‌ دستگاه‌‌های اجرایی در رسیدگی به مطالبات مردم است.
وی، هدف سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) را پیگیری مطالبات مردم دانست و یادآور شد: توجه و پیگیری درخواست‌ها، شکایت‌ها، پیشنهادها و انتقادهای هم استانی‌ها از طریق تلفن 111 از اهداف مهم راه‌اندازی سامد است.
مرادیان در ادامه با اشاره به اینکه این سامانه به منظور پاسخگویی سریع‌ تر به مشکلات مردم راه‌اندازی شده، اضافه کرد: همه مسئولان خدمتگزار مردم هستند و باید جوابگوی مطالبات مردم در ابعاد گوناگون باشند.
این مسئول با بیان اینکه سامانه سامد باعث کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات و تسریع در رسیدگی به در خواست‌های آنان می شود، تصریح کرد: باید به مردم این اعتماد داده شود که از طریق این سامانه می‌توانند مشکلات خود را مطرح، پیگیری و حل کنند.
مرادیان به نقش مهم سامد در نظارت بر عملکرد مسئولان تاکید داشت و افزود: سامد، چشم بینای نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های دستگاه‌‌های اجرایی در رسیدگی به مطالبات مردم است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.