به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین، دکتر سید علیرضا خونساری روز چهارشنبه در چهارمین نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قزوین افزود: فرمانداران و بخشداران با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص باید ورود پیدا کنند.
وی اظهار داشت: باید هرکدام از دستگاه های عضو این کارگروه تمهیدات لازم در خصوص مسایل بهداشتی و درمان حوزه مدیریت بحران را در زمستان بیاندیشند.
رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین اظهار داشت: باید از فضاهای تبلیغاتی موجود در شهرها برای آگاه سازی شهروندان در خصوص مسایل مرتبط با حوزه سلامت استفاده کرد.
آمادگی بخشداران و مدیریت بحران فصل سرما، برگزاری نشست های کمیته اتلاف حیوانات ناقل بیماری از طریق معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، تنظیم برنامه کنترل محتواهای تبلیغات فضاهای شهری و روستایی توسط شهرداران و بخشداران، معرفی و پیگیری تخلفات ناشی از کالاها و تبلیغات آسیب رسان و ممنوع بر اساس قوانین به مراجع قضایی، اعلام آخرین وضعیت تخلفات ناشی از عرضه مواد خوردنی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی به صورت دستفروشی و دوره گردی به فرمانداری توسط مرکز بهداشت از مصوبات این نشست بود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.