به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز چهارشنبه در نشست شهرداران با استاندار که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: خوشبختانه پیگیری ها و مکاتبات لازم در این زمینه با وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان کشوری انجام شده است و به زودی اختیار ساماندهی طرح های جامع شهری زیر 50 هزار نفر به استان ها واگذار می شود.
فرخزاد با اشاره به مناسب سازی فضای شهری و اداری، افزود: شهرداران در طرح های عمرانی و خدماتی جدید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند چون مزایای مناسب سازی معابر عمومی تنها به معلولان و جانبازان اختصاص ندارد.
معاون استاندار با بیان اینکه جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی با شکوه برگزار شود، افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره برای ناکارآمد نشان دادن نظام تلاش می کنند و مسئولان باید با تشریح دستاوردها و ارایه گزارش های مقایسه ای سیاه نمایی های دشمنان را نقش بر آب کنند.
وی با اشاره به پنج دی روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، ادامه داد: شهرداران باید هماهنگی بیشتری با مدیریت بحران استانداری داشته باشند تا هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی موفق تر عمل کنند.
معاون عمرانی استاندار قزوین با تاکید بر استفاده از رویکردهای جدید در بودجه نویسی شهری، ادامه داد: طی سال های اخیر بر تغییر نظام بودجه ریزی شهرداری های استان تاکید کرده ایم اما هر ساله بودجه شهرداری ها با روال سال های گذشته تعریف شده است.
فرخزاد با اشاره به وضعیت نیروهای شهرداری های استان، افزود: با توجه به تذکر دستگاه های نظارتی برای ساماندهی وضعیت نیروهای شهرداری به هیچ عنوان جذب کارکنان جدید در شهرداری ها صورت نگیرد و قبل از انتصاب مدیران شهری استعلام های لازم از مراکز مرتبط انجام شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.