به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار عباس برزگر روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین با بیان اینکه هجمه های آمریکا و حامیان آن به سپاه در همین موضوع نهفته است، افزود: امام خمینی (ره) با بینش و بصیرتی عمیق در راستای حفظ آرمان های نظام جمهوری اسلامی برای تشکیل سپاه پاسداران دستور دادند.
وی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار داشت: انقلاب ما حاصل سال ها زحمات مراجع تقلید و آزادایخواهانی بود که در مقابل استکبار و ظالمان مقابله کردند و در نهایت به رهبری امام خمینی (ره) این تلاش ها به ثمر رسید و در 22 بهمن 1357 شاهد سقوط رژیم طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی بودیم.
این مسئول سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران دارای اهداف ضد استکباری است، اظهار داشت: ایران اسلامی تنها کشوری در خاورمیانه است که آمریکا را به زانو درآورده و آنها را وادار به عقب نشینی کرده است.
وی با بیان اینکه دشمنان در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات کوردلانه ای برای رسیدن به اهداف خود و ضربه به نظام وارد کردند که ترور شخصیت ها و راه اندازی جنگ تحمیلی هشت ساله جزو آنها بود، اظهار داشت: دشمن در سال 88 نیز از غفلت برخی مسئولان استفاده کرد و تلاش داشت تا به اهداف شوم خود دست یابد اما هدایت های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم بار دیگر مانع از به ثمر نشستن این توطئه ها شد.
سرهنگ برزگر گفت: به گفته مقامات آمریکا، این کشور در راستای مقابله با انقلاب اسلامی و موج بیداری در منطقه 16 تریلیون دلار هزینه کرده است اما ترامپ اعلام کرد نتیجه تمام هزینه های انجام شده از دست دادن لبنان و عراق و افغانستان و سوریه و ...بود که این موضوع نشانه اقتدار جبهه مقاومت و اسلام بوده است.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن با ایران اسلامی،اظهار داشت: باید با داشتن روحیه جهادی و مقاومت در این جنگ با دشمنان به مقابله بپردازیم و بار دیگر آنان را شکست دهیم.
در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ پاسدار داوود بهرامی قدردانی و سرهنگ محسن شیخ حسنی به جای وی به عنوان فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین معرفی شد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.