به گزارش سه شنبه شب ایرنا، در جوابیه روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین به رسانه های منتشر کننده این تصویر آمده است: در پی انعکاس خبر تنبیه بدنی دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی یکی از مدارس ناحیه 2 قزوین توسط مدیر مدرسه در فضای مجازی، پس از پیگیری موضوع مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه مذکور اظهار داشت: این مساله مربوط به یک ماه گذشته است ولی تاکنون شکایت کتبی از طرف اولیای دانش آموز به این اداره ارایه داده نشده و مدیر واحد آموزشی یز هرگونه اقدام به تنبه بدنی دانش آموزش را تکذیب کرده است.
در ادامه این جوابیه آمده است: مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 قزوین گفته است از مدیر دبستان و همچنین ولی دانش آموز دعوت شده تا در این اداره حضور یافته و پس از بررسی و استماع توضیحات طرفین، صحت و سقم تنبیه بدنی به آکاهی عمومی می رسد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 قزوین گفت: در صورت اثبات تنبیه بدنی این دانش آموز از سوی مدیر دبستان، ضمن برکناری وی، برخورد قانونی لازم نیز صورت خواهد گرفت.
براساس تاکیدات وزارت آموزش و پرورش در قالب بخشنامه های مختلف هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان ممنوع است و با افراد خاطی برخورد خواهد شد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.