به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی محمودی روز سه شنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی شهرستان البرز به دنبال دریافت گزارش های مختلفی از سرقت درب های چدنی آب و فاضلاب، لوازم داخل و خارج خودرو از قبیل باتری و تجهیزات ساختمان های نیمه کاره به صورت ویژه وارد عمل شدند.
این مقام ارشد انتظامی استان افزود: ماموران انتظامی استان هنگام گشت زنی هدفمند و نامحسوس یک سارق را هنگام سرقت باتری از چند دستگاه خودرو شناسایی و دستگیر کردند.
وی ادامه داد: این متهم در بازجویی فنی ماموران به انجام سرقت های باتری خودرو با همدستی 2 سارق دیگر اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران با شناسایی محل اختفای سارقان در شهرستان البرز در یک عملیات منسجم و ضربتی 2 سارق را نیز دستگیر کردند.
محمودی بیان داشت: متهمان در بازجویی فنی پلیس به 40 فقره سرقت باتری و لوازم داخل خودرو، 50 فقره سرقت درب چدنی چاه آب و فاضلاب بخش محمدیه، 15 فقره سرقت تجهیزات ساختمان های نیمه کاره سطح شهرستان های البرز و قزوین و 9 فقره سرقت شیرآلات در شهرستان البرز اعتراف کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه سه مالخر نیز در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: این متهمان که موجب ایجاد جو ناامنی و نگرانی در شهرستان البرز شده بودند با تشکیل پرونده و صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین از شهروندان خواست به هشدار های پلیسی توجه داشته و با رعایت نکات ایمنی از فراهم شدن زمینه های سرقت در سطح جامعه جلوگیری کنند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.