به گزارش ایرنا، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، قزوین را یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور برشمرد و افزود: این استان با دارا بودن 20 شهر، شهرک و ناحیه صنعتی از اهمیت بالایی در حوزه تولید برخوردار است.
وی اظهار داشت: صنعتی بودن قزوین نیازهایی را در حوزه آموزش نیروی انسانی پدید آورده است که دانشگاه جامع علمی کاربردی می تواند به آنها پاسخ دهد.
وی خاطر نشان کرد: حمایت از پایان نامه های مرتبط با حوزه صنعت، برگزاری میزگردهای علمی و همایش های پژوهشی، تور بازدید برای دانشجویان جهت کاربینی، کارورزی و کار آموزی، شرکت در نمایشگاه های تخصصی دانشگاه و برگزاری دوره های رویدادهای شتاب، تدوین رشته های جدید با توجه به ماموریت شرکت جهت رفع نیازهای آموزشی نیروی انسانی و استفاده از آزمایشگاه ها و تجهیزات از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.
علی فتح طاهری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قزوین نیز با بیان اینکه دانشگاه‌ها در زمینه فناوری و آموزش منابع انسانی می‌توانند بازوی قدرتمند صنایع باشند، اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در بین دانشگاه‌های کشور به سبب ماموریت خاص خود در تربیت تکنسین های ماهر و نیروی انسانی آشنا به کاربرد فناوری روز، ارتباط نزدیک ‌تری با بخش صنعت دارد بنابراین پیوند و هم‌افزایی میان این 2 حوزه با سهولت بیشتری برقرار خواهد شد.
وی اظهار داشت: در آموزش علمی کاربردی با پیش‌بینی دروس کاربینی و کارورزی تلاش شده است امکان آشنایی بی‌واسطه دانشجویان با فضای تولید و نحوه عملکرد سیستم واقعی کسب و کار فراهم شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.