اسماعیل مفرد بوشهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: سامانه یاد شده به منظور رفاه حال مشترکان و عدم مراجعه آنان به دفاتر این شرکت در سطح استان صورت گرفته تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع هرگونه مشکل، اقدامات لازم به عمل آید.
وی ادامه داد: در راستای خدمت رسانی هرچه مطلوب این شرکت، مشترکان از این پس می توانند با ارسال شماره مشترک خود به سامانه 200003194 آخرین صورتحساب مصرفی گاز خود را نیز دریافت کنند.
وی ادامه داد: در صورتی که مشترکان گاز هنگام مراجعه مامور جهت ثبت کنتور در منزل نباشند، می توانند با ارسال شماره اشتراک گاز به سامانه * 5 * پنج رقم کارکرد کنتور را به سامانه 200003194 ارسال و به صورت پیامکی نیز صورتحساب خود را دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تاکید کرد: تمامی تلاش کارکنان این شرکت در جهت رفاه حال شهروندان بوده تا با استفاده از ظرفیت سامانه های ارایه شده، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام شود.
بوشهری در ادامه با اشاره به سرمای هوای قزوین، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم ضمن رعایت الگوی صحیح مصرف از این نعمت خداوندی در فصل زمستان، نسبت به انجام ایمن سازی وسایل گازسوز خود، به خصوص در زمینه استفاده از کلاهک های H در پشت بام ها و نیز استفاده از بست های فلزی جهت اتصال شیلنگ وسایل گازسوز خود به لوله ها که موارد یاد شده باعث شد سال گذشته متاسفانه 11 شهروند استانی جان خود را از دست دهند، اقدامات لازم را به عمل آورند.
این مسئول در پایان با اشاره به اینکه نرم افزار تلفن همراه این شرکت با امکانات مختلف از جمله پرداخت، مدیریت اشتراک، لیست قبض های گذشته، وضعیت استفاده فعلی، جزییات قبض و اعلام کارکرد را برای مشترکان خود فراهم آورده، افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت www.nigc-qazvin.ir برنامه اندروید مشترکان گاز را دریافت و از خدمات آن بهره مند شوند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.