فرماندار شهرستان آبیک در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آبیک خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی تصریح کرد: امروز موضوع اشتغال مهمترین دغدغه نظام و دولت است و کسانی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند باید در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جلسه کار گروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آبیک با ریاست احمد پور فرماندار شهرستان آبیک در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان آبیک در این جلسه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: در راستای تحقق صد درصدی سهم تعهد شده ایجاد اشتغال در شهرستان اهتمام ویژه داشته باشید.

احمد پور در این جلسه خطاب به مدیران بانک‌ها تصریح کرد: شرایط برای وام گیرندگان را تسهیل کنید و در نحوه اخذ ضمانت‌ها وحدت رویه داشته باشید.

فرماندار آبیک تصریح کرد: برای جلوگیری از انحراف هزینه کرد وام‌های حوزه اشتغالزایی دستگاه‌های ذیربط و مدیران بانک‌ها باید نظارت کامل بر نحوه هزینه کرد وام‌های پرداختی در حوزه اشتغالزایی داشته باشند و درصورت مشاهده انحراف اقدامات لازم و قانونی اعمال گردد که انجام این عمل نیازمند تشکیل یک کمیته نظارتی در شهرستان است.

وی با بیان این موضوع که تمام کسانی که در حوزه تولید فعالیت می‌کنند عمل آنان قابل تقدیر است، اظهار کرد: صاحبان صنایع که در راستای سیاست‌های دولت از بسته های حمایتی از جمله وام‌های کم بهره با فرصت تنفس بهره مند می گردند با عنایت به اینکه از سهمیه شهرستان استفاده می‌کنند جذب نیروهای بومی باید در اولویت برنامه‌هایشان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به مسائل ، مشکلات و فشارهای اعمال شده از طرف دشمنان امروز بحث اشتغال مهمترین دغدغه نظام و دولت است و کسانی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

در این جلسه همچنین مقرر شد هیاتی برای بررسی نحوه هزینه کرد و جلوگیری از انحراف تسهیلات در حوزه اشتغال تشکیل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.