به گزارش ایرنا علی اکبر رائفی پور روز یکشنبه در نشستی با موضوع فرصت‌ها و تهدیدهای جمهوری اسلامی که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: با رهبری امام خمینی (ره) و جانفشانی های مردم بذر جمهوری اسلامی در کشور ایران نهاده شد و تفکر و نگاه انقلاب اسلامی از دل این کشور به جهان صادر گشت.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های جامعه جمهوری اسلامی مهدویت است آنچنانکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در صحیفه نور تاکید کرده اند که نگاه مهدوی برای مسئولان ضروری است.
رائفی پور بیان کرد:برخلاف رژیم های استکباری جهان نژاد پرستی در انقلاب اسلامی جایگاهی ندارد و تنها مرز حکومت جمهوری اسلامی عقیدتی و دینی است.
این کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، افزود: رییس جمهور آمریکا گفته است که هفت هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده تا جمهوری اسلامی را از بین ببرد و این موضوع نشان دهنده عمق خوی ددمنشانه و دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران است.
وی افزود:آمریکا برنامه‌ریزی کرده بود بعد از جنگ یمن به سراغ ایران بیاید و برای پیروزی در اهداف خود به دنبال راه اندازی جنگ میان عرب و عجم بود.
کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: تحت کارشکنی ها و اعمال نفوذهای آمریکا کشور عربستان که هیچگاه برای ایران خطر محسوب نمی شد امروزه به دشمن درجه یک کشور تبدیل شده است.

*** تربیت نیروهای طراز انقلاب وظیفه دلسوزان نظام است

وی همچنین در نشست با فعالان فضای مجازی استان قزوین که در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار شد با تاکید بر حضور جدی در فضای مجازی، افزود: امروز تربیت نیروی طراز انقلاب وظیفه اصلی دلسوزان نظام است و نباید خود را با این استدلال غیر منطقی و ناصحیح که فضای مجازی آلوده گناه است از حضور در آن باز داریم.
رائفی‌پور با بیان اینکه امروز فراگیری سواد رسانه‌ای از نان شب واجب‌تر است، افزود: باید با برگزاری دوره ‌های منسجم آموزش را از سنین پایین آغاز کرد تا بتوان در سنین بالاتر توطئه های دشمنان را به خوبی خنثی نمود.
وی افزود: باید پیام حق و اسلام قبل از ظهور امام زمان(عج) به همه جهان منتقل شود و فضای مجازی این بستر را امروز ایجاد کرده است بنابراین شناخت این فضا و دستاوردهایی که می‌تواند برای ما داشته باشد، بسیار ضروری است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.