امیر محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت 53 میلیارد و 915 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی از سوی حامیان به کودکان قزوینی کمک شده است.
وی با بیان اینکه این میزان حمایت نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد افزایش یافته است، افزود: در این مدت هزار و 655 کودک نیازمند از حمایت های کمیته امداد استان بهره مند شده اند.
محبی تعداد کل حامیان فعال و نیمه فعال طرح اکرام ایتام را 13هزار و 988 نفر اعلام کرد و افزود: متوسط سرانه پرداختی ماهیانه هر حامی ایتام 481 هزار ریال و متوسط سرانه ماهیانه دریافتی هر یتیم چهار میلیون ریال است.
این مسئول حامیان جدید طرح اکرام ایتام را هزار و 71 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: این حامیان از ابتدای سال جاری تاکنون از 809 نفر حمایت نقدی و غیرنقدی داشته اند.
محبی درباره طرح اکرام ایتام گفت: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند یتیم برای رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در طول سال اقدام می‌ کنند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین مدت حمایت در این طرح را حداقل یک سال عنوان کرد و گفت: در این مدت حامی به صورت ماهیانه مبلغ تعهد شده خود را به شماره حساب کمیته امداد امام خمینی(ره) محل سکونت یتیم با شناسه واریز مخصوص واریز می‌کند.
17مرکز کمیته امداد در استان قزوین فعالیت دارند.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.