مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از تاریخ 3 تا 8 دی‌ماه به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هادی طاهرخانی گفت: با توجه به جایگاه صنعت فرش دستباف در راستای ایجاد اشتغال و توسعه صادرات غیر نفتی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در این حوزه بستر مناسبی را به‌منظور بازاریابی‌های گسترده فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین تصریح کرد: حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی، آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی، ایجاد فضایی برای برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی گفت : بیش از 50  تولید کننده، صادرکننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان های آذربایجان شرقی، قم، همدان، اردبیل، گلستان، مرکزی، فارس، اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، یزد، چهارمحال و بختیاری، قزوین ، تهران و ... محصولات و تولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم، گبه، گلیم، فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری، فرش‌بختیاری،  ملزومات بافت فرش و... در فضایی به مساحت 4000 مترمربع عرضه خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان کشوری و استانی روز سه‌شنبه ۴ دی‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن آمفی تئاتر محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

طاهرخانی افزود: همچنین نشست هم اندیشی با حضور مدیران صنعت نمایشگاهی کشور در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.